- نکتهای برای متخصصین
اطمینان حاصل کنید که کل فرآیند استخدام، از شرح شغل گرفته تا ارزیابی و مصاحبه، دیدگاه و ارزش های شرکت شما را تکرار می کند. این به شما کمک می کند تا افراد مناسب برای این نقش را شناسایی کنید و متقاضیان می دانند که آیا شرکت شما برای آنها مناسب است یا خیر.
مهارتهای فنی متخصص پرفرمنس مارکتینگ
از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.
- SEM & SEO
- Paid Search
- Competitive Analysis
- Display Advertising
- PPC
- Reporting
صلاحیتها و مهارتهای نرم کارشناس پرفرمنس مارکتینگ
از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.
- تجربه کاری قبلی در استراتژی مدیریت نقش بازاریابی کمی و اجرای آن در کانال های اجتماعی، جستجو یا سایر کانال های عملکرد محور.
- تجربه اجرای درون پلت فرمی در راه اندازی کمپین در مدیر تبلیغات فیس بوک، گوگل ادز و گوگل ادوردز.
- درک عمیق داده ها یا مدل سازی داده ها و قادر به شناسایی عینی بینش برای به اشتراک گذاری با سهامداران.
- مهارت های تحلیلی استثنایی برای شناسایی فرصت ها در داده های پیچیده و مکان هایی که می توان آنها را عملیاتی کرد.
- سابقه اثبات شده ساخت و مقیاس کمپین های کسب با تمرکز قوی بر ROI.
- مهارت های ارائه برجسته.
- مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی.
- مهارت های مدیریت پروژه قوی.
- متفکر انتقادی و خلاق.
- لیسانس بازاریابی یا رشته مربوطه.
ارزیابی عملکرد مدیر پرفرمنس مارکتینگ (مدیر بازاریابی عملکرد)
قابل اندازهگیری یا تعامل کاربر راهاندازی میکند. هدف آن گسترش دسترسی، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است.
چگونه کار می کند: مدیران بازاریابی عملکرد تبلیغات را در یک پلت فرم یا کانال قرار می دهند و بر اساس نحوه عملکرد تبلیغ پرداخت می کنند. وابستگان یا پلتفرمها تنها زمانی پرداخت میشوند که اقدام مورد نظر وجود داشته باشد. بسته به هدف، میتواند منجر به تولید، فروش یا افزایش تعامل شود.
در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بازاریابی عملکرد را اندازه گیری کنید:
- هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
- هزینه به ازای نمایش (CPM)
- هزینه به ازای فروش (CPS)
- هزینه به ازای سرنخ (CPL)
- هزینه به ازای خرید (CPA)
- تجربه کاری قبلی در استراتژی مدیریت نقش بازاریابی کمی و اجرای آن در کانال های اجتماعی، جستجو یا سایر کانال های عملکرد محور.
- تجربه اجرای درون پلت فرمی در راه اندازی کمپین در مدیر تبلیغات فیس بوک، گوگل ادز و گوگل ادوردز.
- درک عمیق داده ها یا مدل سازی داده ها و قادر به شناسایی عینی بینش برای به اشتراک گذاری با سهامداران.
- مهارت های تحلیلی استثنایی برای شناسایی فرصت ها در داده های پیچیده و مکان هایی که می توان آنها را عملیاتی کرد.
- سابقه اثبات شده ساخت و مقیاس کمپین های کسب با تمرکز قوی بر ROI.
- مهارت های ارائه برجسته.
- مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی.
- مهارت های مدیریت پروژه قوی.
- متفکر انتقادی و خلاق.
- لیسانس بازاریابی یا رشته مربوطه.
مزایای مدیر پرفرمنس مارکتینگ
از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.
- [تمام مزایای اصلی شرکت خود را در اینجا فهرست کنید]
- [این لیست ممکن است شامل بیمه درمانی، تطبیق 401 هزار تومان، بازپرداخت سلامتی یا رفت و آمد، و سیاست های مرخصی والدین باشد]
- [همچنین ممکن است مزایای خوبی مانند مکان دفتر، محیط دوستدار سگ، خط مشی تعطیلات منعطف، یا وعده های غذایی ارائه شده ذکر شود]
- [به ذکر مزایای خاص صنعت توجه کنید]
بدون دیدگاه