اطمینان حاصل کنید که کل فرآیند استخدام، از شرح شغل گرفته تا ارزیابی و مصاحبه، دیدگاه و ارزش های شرکت شما را تکرار می کند. این به شما کمک می کند تا افراد مناسب برای این نقش را شناسایی کنید و متقاضیان می دانند که آیا شرکت شما برای آنها مناسب است یا خیر.

مهارت‌های فنی متخصص پرفرمنس مارکتینگ

از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.

صلاحیت‌ها و مهارت‌های نرم کارشناس پرفرمنس مارکتینگ

از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.

ارزیابی عملکرد مدیر پرفرمنس مارکتینگ (مدیر بازاریابی عملکرد)

قابل اندازه‌گیری یا تعامل کاربر راه‌اندازی می‌کند. هدف آن گسترش دسترسی، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است.

چگونه کار می کند: مدیران بازاریابی عملکرد تبلیغات را در یک پلت فرم یا کانال قرار می دهند و بر اساس نحوه عملکرد تبلیغ پرداخت می کنند. وابستگان یا پلتفرم‌ها تنها زمانی پرداخت می‌شوند که اقدام مورد نظر وجود داشته باشد. بسته به هدف، می‌تواند منجر به تولید، فروش یا افزایش تعامل شود.

در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بازاریابی عملکرد را اندازه گیری کنید:

  • هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
  • هزینه به ازای نمایش (CPM)
  • هزینه به ازای فروش (CPS)
  • هزینه به ازای سرنخ (CPL)
  • هزینه به ازای خرید (CPA)

مزایای مدیر پرفرمنس مارکتینگ

از این شرح شغل جامع مدیریت بازاریابی عملکردی استفاده کنید تا به شما کمک کند کاندیداهایی را با مهارت های مناسب برای عملکرد در کسب و کار خود جذب کنید. این الگوی شرح شغل برای ارسال آسان به تابلوهای شغلی آنلاین یا صفحات شغلی بهینه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *