برونسپاری یک عمل تجاری برای استخدام فردی خارج از شرکت برای انجام خدمات و تولید کالاهایی است که قبلاً توسط کارمندان همان شرکت انجام میشد. دلیل اصلی برون سپاری، کاهش هزینهها است و میتواند طیف گستردهای از مشاغل را شامل شود؛ از حوزه پشتیبانی گرفته تا خدمات دفتری.
برون سپاری برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک استراتژی تجاری استفاده میشد و در طول دهه ۱۹۹۰ به بخشی جداییناپذیر از اقتصاد تجارت تبدیل شد. برونسپاری فواید زیادی برای کسبوکار شما دارد. اما خدمات و چالشهای مربوط به خود را نیز به همراه دارد.
منظور از دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین، هر نوع بازاریابی برای کالا یا خدمات است که به صورت آنلاین انجام میشود. در این روزها که اینترنت و تجارت آنلاین حرف اول را میزند، دیجیتال مارکتینگ برای هر کسبوکاری ضروری است.
از خدمات دیجیتال مارکتینگ هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تبلیغات آنلاین
- بهینهسازی موتور جستجو (SEO)
- مطالعه بازار کسب و کار
- بازاریابی محتوایی
- طراحی سایت و اپلیکیشن
- ایمیل مارکتینگ
- بازاریابی لندینگ پیج
- موبایل مارکتینگ
- بازاریابی شبکههای اجتماعی
- بازاریابی موتور جستجو
برونسپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
برون سپاری (Outsourcing) به زبان ساده بدین معنی است که شما برخی از وظایف کارکنان شرکت خود را به فرد دیگری در خارج از سازمان بسپارید و هزینه معینی به او پرداخت کنید. این کار ۲ مزیت اصلی دارد؛ صرفهجویی در هزینه و زمان.
حتماً میدانید که کسی که صاحب یک بیزینس است، زمان برایش اهمیت زیادی دارد. کسبوکار شما چه کوچک باشد و چه بزرگ، باز هم باید بتوانید از وقت خود بهترین استفاده را کنید تا مشتریهای خود را از دست ندهید.
در این مواقع شما میتوانید برخی از امور شرکت خود را به شخص ثالثی بسپارید. به طور مثال یک شرکت میتواند خدمات تولید محتوای سایت خود را به شخص دیگری خارج از آن شرکت بسپارد.
با انجام برونسپاری، مدیران شرکتها میتوانند زمان خود را صرف امور مهمتری کرده و از وقت خود استفاده بهینهتری کنند. درواقع شغل بازاریابی نوعی ارتباط صحیح و بهموقع با مشتری است و دیجیتال مارکتینگ همان کار منتها در فضای اینترنت است.

مزایای برونسپاری دیجیتال مارکتینگ
مزایای برون سپاری با توجه به شرایط متفاوت است. اصلیترین مزیت برونسپاری دیجیتال مارکتینگ، کاهش هزینه کارکنان است و این موضوع مهم که با این کار خیالتان بابت تأثیرگذاری زیاد و ریسک کم راحت است. آژانسهای دیجیتال مارکتینگ بهصورت هدفمند و هوشمندانه تمامی خدمات بازاریابی آنلاین شما را بدون کمترین خطا انجام میدهند. طوری که چندبرابر سرمایه شما به کسبوکارتان برمیگردد.
مهمترین مزایای برون سپاری اغلب شامل ۵ مورد زیر میشود:
۱- کاهش هزینهها
زمانی که کار خود را به فرد متخصص میسپارید، مطمئن هستید که سرمایه خود را در جای درستی خرج کردید. زیرا راهاندازی و اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین به مهارتهای مختلفی نیاز دارد (به عنوان مثال SEO ، SEA ، SMM و …) اگر شما بخواهید متخصصان این کارها را در شرکت خود استخدام کنید، باید بگویم که ایجاد و مدیریت یک تیم دیجیتال مارکتینگ مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است.
با استفاده از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، میتوانید در هر ساعت برای هر پروژه کارشناسی بدون قرارداد طولانی استخدام کنید.
۲- دسترسی به جدیدترین فناوریها
ابزارهای پیشرفته بازاریابی اغلب هزینهبر هستند. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به ابزارهای ویژهای دسترسی دارد که از جمله آنها میتوان به تحقیقات گسترده، تجزیه و تحلیل و استراتژی سریع و دقیق و اجرای سریعتر اشاره کرد که از طریق آنها میتوان زودتر به اهداف تجاری دستیابی پیدا کرد. با برون سپاری، میتوانید با صرف هزینه کم به این ابزارها دسترسی پیدا کنید.

۳- کارکردن با افراد با تجربه:
معمولاً آژانسهای دیجیتال مارکتینگ به دلیل انجام پروژههای مختلف و ارتباط با شرکتهای متفاوت، تجربه بیشتری داشته و میتوانند نظرات تخصصیتری درمورد کار ارائه دهند. شما با کارکردن با این افراد باتجربه میتوانید در مسیر بهبود و رشد کسبوکار خود قدم بردارید.

۴- آشنایی با دیدگاههای جدید
اگر دقت کنید میبینید که دیدگاه همه افراد یک شرکت شبیه به هم و یکطرفه است. اما کسی که از بیرون به یک پروژه نگاه کند، بهخصوص اگر فرد متخصص و باتجربهای باشد، با دیدگاه جدید خود و ارائه نظرات کارشناسی شده میتواند در جهت رشد آن کسبوکار کمک کند.
۵. دانش و مهارت بهروز
صنعت دیجیتال مارکتینگ همیشه پویا و در حال تغییر است. استراتژیهایی که در گذشته مؤثر بودند، ممکن است دیگر در حال حاضر تأثیرگذار نباشند؛ بنابراین کارشناسان دیجیتال مارکتینگ وقت زیادی را برای یادگیری مهارتهای جدید و بهبود تکنیکها و استراتژیهای موجود صرف میکنند. یک آژانس بازاریابی آنلاین همیشه باید از بهروزترین موضوعات اطلاع داشته باشد. بر این اساس برونسپاری دیجیتال مارکتینگ یک رویکرد کارآمد و بهروز را تضمین میکند.
چه خدماتی را میتوانید به آژانسهای دیجیتال مارکتینگ برون سپاری کنید؟
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ با تیم متخصص و حرفهای خود در زمینههای مختلفی میتوانند به شما خدمترسانی کنند. ازجمله این خدمات که میتوانید از طریق برون سپاری دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید، میتوان موارد زیر را نام برد:
انجام مشاوره
معمولاً وقتی برای انجام خدمات برونسپاری دیجیتال مارکتینگ به سایت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مراجعه میکنید، باید با کارشناسان آنها درمورد خدماتی قصد دریافت آن را دارید مشاوره انجام دهید. این مشاوره بهصورت آنلاین، تلفنی یا حتی حضوری (و معمولاً رایگان) انجام میشود تا درمورد نحوه انجام کار صحبت شده و به توافق برسید.
برنامهریزی
بعد از انجام توافقات، مراحل انجام خدمات شروع شده و مرحله اول آن تدوین یک برنامه جامع و کامل برای ارائه آن خدمات از سوی آژانس مربوطه است. برنامهریزی در این مواقع موضوع بسیار مهمی است. چراکه در هر کاری با برنامهریزی میزان موفقیت بالا خواهد رفت.
نظارت بر عملکرد
بعد از سپردن پروژه به آژانسهای دیجیتال مارکتینگ، کار آنها به این زودیها تمام نمیشود. چراکه وظیفه دارند تا پایان پروژه همراه شما بوده و بر نحوه اجرای برنامههای تنظیم شده نظارت کنند. آنها در هر لحظه همراه شما هستند تا بهمحض بروز مشکل، درصدد رفع آن برآیند.
تولید محتوا
یکی از ارکان اصلی بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا است. کسبوکارها از طریق بازاریابی محتوایی میتوانند تجارت خود را گسترش داده و تبلیغات وسیعتری انجام دهند. آژانسهای مخصوص دیجیتال مارکتینگ، انواع محتواها اعم از محتوای متنی، ویدئویی، پادکست یا فضای مجازی را برای تبلیغات برند شما در نظر میگیرند.
توسعه وب
مهمترین چیز برای شروع یک کسبوکار آنلاین، ایجاد یک پلتفرم برای ارائه کالا یا خدمات است. شما در قدم اول باید سایت برند خود را ایجاد کنید. اما مسئلهای که وجود دارد این است که توسعه آن وبسایت کار شما نیست و باید متخصص آن کارهایش را انجام دهد. ازجمله خدماتی که برای توسعه وبسایت ارائه میشوند میتوان به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو، خدمات تبلیغات در گوگل و ارائه تبلیغات آنلاین در سایتهای پرمخاطب اشاره کرد.
تبلیغات شبکههای اجتماعی
شما از طریق برونسپاری دیجیتال مارکتینگ حتی میتوانید امور مربوط به شبکههای اجتماعی برند خود را به دست متخصص آن کار بسپارید. شبکههایی مثل اینستاگرام، توییتر، تلگرام یا فیسبوک هم جزو پلتفرمهای مهم برای تبلیغ یک کسبوکار به شمار میآیند.
ایمیل مارکتینگ
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ با کمک سیستمهای هوشمند ارسال ایمیل، از راهکارهای ویژه خود برای جذب مخاطب به سمت کسبوکار شما استفاده میکنند. آنها با استفاده از کمپینهای ایمیل مارکتینگ، ایدههایی را ارائه میدهند که مستقیماً مخاطب را هدف قرار میدهد.

دلیل مخالفت بعضیها با برونسپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بنابر استدلال برخی از مخالفان، این کار موجب از بین رفتن مشاغل داخلی بهویژه در بخش تولید میشود. اما حامیان برونسپاری میگویند که این موضوع باعث ایجاد انگیزه در مشاغل و شرکتها برای اختصاص دادن منابع خود در جایی که بیشترین کارایی را دارد، میشود. در نهایت برونسپاری به حفظ ماهیت اقتصاد بازار آزاد در سطح جهانی کمک میکند.
همچنین برخی از افراد عقیده دارند که آژانسهای دیجیتال مارکتینگ به دلیل حجم زیاد مشتری، نظارت کمتری بر روی فعالیتها دارند. اما باید گفت که این آژانسها با انجام برنامهریزی دقیق خود از هیچکدام از مشتریان خود غافل نشده و بر همه فعالیتهایی که انجام میدهند، بهخوبی نظارت میکنند.
برای استفاده بهینه از فرصتهای دیجیتال مارکتینگ و رشد تجارت خود، برون سپاری به یک آژانس بازاریابی دیجیتال ایده خوبی است. بازاریابی شبکهای از یک روش کاری روشن و نتیجهبخش برای کمک به مشتریان در جهت دستیابی به اهداف تجاری استفاده میکند.
برون سپاری چیست؟
در ابتدا لازم هست در رابطه با برون سپاری صحبت کنیم. برون سپاری به زبان ساده یعنی اینکه قسمتی از فرایندها و فعالیتهایی که لازم هست برای انجام کارها در سازمان یا کسب و کار انجام شود را به فرد یا سازمانی خارج از کسب و کار یا شرکت خود بسپارید تا برای شما آن وظایف در ازای پرداخت مبلغی معین انجام دهد.
به عنوان مثال یک ناشر وظیفه تایپ کتاب خاصی را به تایپیستی که به صورت مستقل از کسب و کار فعالیت میکند محول میکند. در این حالت میگوییم این ناشر کار تایپ کتاب خود با برون سپاری کرده است.
اما برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به چه معنا است و چرا اصولاً کسب و کار ها لازم است خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برون سپاری کنند؟
در ابتدا لازم است درباره اهمیت حضور کسب و کارها در فضای دیجیتال صحبت کنیم، از آن جایی که در دنیای امروز رقابت گستردهای بین کسب و کارها وجود دارد، هر کسب و کاری که وارد فضای دیجیتال نشود و نتواند از ظرفیتهای بازاریابی دیجیتال استفاده کند، عملاً بازار بزرگی را از دست خواهد داد و تعداد زیادی از مشتریانی که میتوانستند تبدیل به مشتری وفادار به کسب و کار این کسب کارها شوند، توسط رقبایی که در این فضا بسیار فعال هستند جذب شده و تبدیل به مشتری های آنها خواهند شد. بنابراین حضور فضای دیجیتال به شدت برای کسب و کارها ضروری است.
چرا حضور با کیفیت در فضای دیجیتال، برای کسب و کارها مهم است؟
دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها کاربردی است.
در گذشته تنها کسب کارهای بزرگ میتوانستند اقدامات بازاریابی را با صرف هزینههای کلان (به عنوان مثال تبلیغات در تلویزیون) انجام دهند، ولی کسب و کارهای کوچک و متوسط به دلیل کمبود بودجه نمیتوانستند این گونه فعالیتهای بازایابی را برای توسعه کسب و کارشان انجام دهند.
اما امروزه ظهور دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین این شانس را به کسب و کارهای متوسط و کوچک داده است تا بتوانند مانند کسب و کارهای بزرگ اقدامات بازاریابی را به صورت حرفه ای انجام دهند. برای همین اهمیت استفاده از دیجیتال مارکتینگ را نادیده نگیرید و و مخصوصا اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید.
از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ برای تمام انواع کسب و کارها کاربردی است، بنابراین بسیار مهم است که در فضای دیجیتال حضور فعالی داشته باشید تا فعالیتهای بازاریابی شما دیده شود. نکته مهمی که در اینجا لازم هست به آن توجه کنید این است که تنها انجام دادن فعالیت های بازاریابی مهم نیست، بلکه باید اقدامات بازاریابی شما، کیفیت بالایی داشته باشد تا بتوانید نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.
مخاطبان زیادی در فضای دیجیتال حضور دارند که تبلیغات رقبا را میبینند، پس تبلیغات شما باید خلاقانه و خاص باشد.
علاوه بر این، این موضوع را در نظر بگیرید که مخاطبان جذب محتواهای جذاب و پیام های خلاقانه در کمپین های بازاریابی دیجیتال میشوند و تعداد زیادی از کسب و کارها در این فضا حضور دارند که پیامهای جذابی برای مخاطبان تولید میکنند که این امر باعث میشود مخاطبان عملاً با تعداد زیادی فعالیت های بازاریابی و تبلیغات روبهرو باشند و اگر تبلیغات شما از نظر محتوایی آن قدر جذاب نباشد که بتواند این مخاطبان را جذب کند، هدفمند نباشد و بدون انجام دادن تحقیقات بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و هدف بندی بازار در دیجیتال مارکتینگ انجام شده باشد، عملاً تمامی فعالیتهای شما با شکست روبرو شده و هزینههایی که برای اجرای تبلیغات در فضای دیجیتال انجام دادهایدف بیفایده خواهد شد. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که فعالیت های هدفمند و حرفهای برای بازاریابی دیجیتال انجام دهید تا در میان تعداد زیادی از رقبا دیده شوید.
حال که به اهمیت دیجیتال مارکتینگ به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و متوسط پی بردید، در ادامه این مقاله به بیان مزایای برون سپاری خدمات بازاریابی دیجیتال را به آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای را بیان میکنیم.
برخی از مزایای برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای چیست؟
میتوانید از متخصصین حرفهای بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار خود استفاه کنید
خیلی از دوستانی که به عنوان مثال تجربه راه اندازی پیج اینستاگرام برای معرفی کسب و کار خود دارند گله میکنند که تبلیغاتشان در اینستاگرام چندان موفقیت آمیز نبوده و نتوانستند آن طور که میخواستند و انتظار داشتند مشتری به دست آورند. دلیل این امر این است که بازاریابی در فضای دیجیتال و اجرای کمپین های بازاریابی به دانش و تخصص نیاز دارد و هر کسب و کاری نمی تواند با بی هدف و بیرویه تبلیغ کردن در فضای دیجیتال به موفقیت برسد و بدون نظر و کمک و مشاوره متخصص بازاریابی تبلیغات حرفهای و هدفمند انجام نخواهد شد.
به خصوص که بازاریابی در فضای دیجیتال شاخهها و حوزههای بسیار متنوعی دارد. بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است برای همین تخصص های متنوعی برای این حوزه بازاریابی به وجود آمده است و نیازمند آشنایی مجریان بازاریابی با صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ است.
به عنوان مثال زمانی که در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام تبلیغ می کنید نیازمند کمک و مشاوره یک متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی هستید یا اگر برای حضور در فضای دیجیتال وب سایت طراحی و راه اندازی کرده اید نیازمند کمک متخصص سئو برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و اجرای حرفهای استراتژی بازاریابی محتوا به کمک متخصص تولید کننده محتوا سئو شده و کپی رایتینگ حرفهای برای قرار دادن محتواهای جذاب در سایت میباشید.
بازاریابی دیجیتال شاخههای بسیار متنوعی دارد و این دو مثال تنها نمونههای کوچکی از بازاریابی دیجیتال هستند.
برای همین از یک طرف اهمیت حضور حرفهای و فعال در فضای دیجیتال برای کسب و کارها و از سوی دیگر تخصصی بودن شاخههای دیجیتال مارکتینگ باعث میشود یک کسب و کار به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش کافی برای اینکه خود به تنهایی اقدامات بازاریابی دیجیتال را انجام دهند را نداشته باشند؛ و به راحتی با برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهید.
با اقدام به برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ هزینههای کمتری برای اقدامات بازاریابی دیجیتال صرف میشود.
بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به راحتی با راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ و استخدام متخصصین و کارشناسان حرفهای دیجیتال مارکتینگ میتوانند به خوبی اقدامات بازاریابی دیجیتال را به صورت حرفه ای انجام دهند اما این موضوع عملاً برای کسب و کارهای کوچک و متوسط امکان پذیر نمی باشد. زیرا اولاً که راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ برای اینگونه کسب و کارها چندان کاربردی نیست. به عنوان مثال کسب و کاری که زمینهی تولید لباس فعال است، برای مدیران این کسب و کار راه اندازی تیم دیجیتال مارکتینگ به دلیل هزینههای بالایی که برای تهیه امکانات جهت انجام اقدامات بازاریابی لازم است، توجیه مالی ندارد.
همچنین هزینه استخدام یک کارمند متخصص دیجیتال مارکتینگ بسیار بالا است. برای همین همه کسب و کارها نمیتوانند کارشناس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ استخدام کنند. اما با برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ، اقدامات حرفهای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با صرف هزینه معقول و متناسب با بودجههای بازاریابی، انجام میشود.
دسترسی به امکانات با برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ تسهیل میشود.
با برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به امکاناتی دسترسی خواهید داشت که در صورتی که خودتان بخواهید برای استفاده از آنها هزینه کنید نیازمند پرداخت هزینههای بالایی خواهید بود
به خصوص که برخی ابزارها و امکاناتی که بازاریابان دیجیتال از آن استفاده میکنند، نیازمند پرداخت هزینه هست. از طرف دیگر بودجه کسب و کارهای متوسط و کوچک محدود بوده باید حرفهای و هوشمندانه برای اقدامات بازاریابی هزینه شود و اگر کمپین حرفه ای برای بازاریابی دیجیتال اقدامات بازاریابی دیجیتال به صورت حرفه ای انجام نشود عملاً با شکست روبه رو خواهید شد پس در اینجا هست که میتوانید از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید
در صورت برون سپاری خدمات، با کمک مشاورین متخصص میتوانید گزارشهای دقیق و حرفهای درباره میزان اثربخشی اقدامات بازاریابی و نرخ بازگشت سرمایه به دست آورید.
یکی از مزیتهای دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی این است که میتوان اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی در رابطه با بازاریابی و کاربران به دست آورد. اطلاعاتی مانند اینکه چه کسانی تبلیغات شما را دیدهاند؟ تا چه میزان این تبلیغ مفید بوده است؟ نرخ تبدیل مشاهده کنندگان تبلیغ یا مخاطبان به مشتریان چقدر بوده است؟ و اطلاعاتی از این قبیل.
با این حال سنجیدن میزان اثربخشی اقدامات بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ نیازمند استفاده از ابزارهای تخصصی و تجزیه و تحلیل دادهها خواهد بود که در صورت همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ این مزیت را خواهید داشت که به راحتی وبا صرف هزینه معقول به این نوع گزارشات مفید دسترسی داشته باشید.
هزینههای استخدام کارکنان کاهش مییابد.
در صورت برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ دیگر مجبور نیستید هزینههای بالایی برای استخدام و تربیت کارشناس دیجیتال مارکتینگ بپردازید و بدون داشتن واحد دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود می توانید خدمات حرفه ای بازاریابی دیجیتال را همچون کسب و کارهای بزرگ در اختیار داشته باشید. تنها لازم هست برای خود اقدامات بازاریابی هزینه کنید که این هزینه هایی که برای بازاریابی دیجیتال انجام میدهید در آخر به سوی شما باز خواهد گشت و موجب افزایش فروش و رشد کسب و کار شما خواهد شد ونرخ بازگشت سرمایه بالایی خواهید داشت
این موضوع به این معناست که به ازای هزینههای که انجام داده اید سود و فروش بسیار بیشتری به دست خواهید آورد
اقدامات بازاریابی شما ریسک کمتر و اثربخشی بیشتری دارند.
یکی از مزیت های برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به آژانس دیجیتال مارکتینگ این است که اقدامات بازاریابی کسب و کار شما با اطمینان بالایی انجام میشود. یعنی اینکه شما از کیفیت خدمات مطمئن بوده و اقدامات انجام شده توسط متخصصین بازاریابی دیجیتال اثربخشی بالایی دارد و از طرف دیگر به سرعت میتوانید به بازدهی لازم برسید
اقدامات بازاریابی دیجیتال به صورت هدفمند اجرا خواهند شد.
در واقع اقدامات بازاریابی دیجیتال هزینهای بسیار کمتر نسبت به تبلیغات سنتی دارند، اما این امر بدین معنا نیست که شما میتوانید بدون هدف تبلیغ کنید. زیرا برای انجام اقدامات بازاریابی دیجیتال باید هوشمندانه و به صورت هدفمند اقدامات لازم را انجام داد. به عنوان مثال بازار را تجزیه و تحلیل کنید، فرایند بخش بندی و هدف گذاری بازار را انجام دهید. مشتری را بشناسید و نقشه سفر برای مشتری طراحی کنید و غیره. اگر بدون انجام این اقدامات، بدون هدف تبلیغات دیجیتال انجام دهید، در این صورت تمامی هزینهها و زمان هایی که برای بازاریابی دیجیتال صرف کرده اید هیچ نتیجهای برای شما نخواهد داشت و اقدامات بازاریابی شما شکست خواهد خورد. اما در صورت برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ میتوانید با کمک مشاورین دیجیتال مارکتینگ با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را بدست بیاورید.
در صورت برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت های بازرایابی دیجیتال به طور مرتب انجام و پیگیری میشوند
انجام فعالیتهای بازاریابی نیازمند اقدامات متعدد به صورت مستمر می باشد، در واقع برای اینکه اقدامات بازاریابی دیجیتال موثر باشد، باید حضور فعال و مستمری در فضای دیجیتال داشته باشید و به طور مرتب با مخاطبان و مشتریان بالقوه کسب و کارتان در تعامل باشید، از آنجایی که حوزه دیجیتال مارکتینگ گسترده است. برای همین ممکن است برنامه ریزی، مدیریت، پیگیری و انجام مستمر اقدامات بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها دشوار باشد. اما با کمک متخصصین دیجیتال مارکتینگ شما مطمئن هستید که اقدامات بازاریابی برای کسب و کارتان به صورت موفقیت آمیز و مستمر و حرفه ای انجام شده و تعامل با مشتریانتان به خوبی صورت میگیرد.
همگام با جدیدترین تغییرات و دانش روز، میتوانید به بهترین شکل از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.
دانش دیجیتال مارکتینگ به طور مستمر و پیوسته در حال تغییر و به روز رسانی است. کسانی که در این حوزه فعالن مجبورن به صورت مداوم اطلاعات خود را به روز کنند. در صورت برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای خیالتان از بابت به روز بودن روشها و اقدامات بازاریابی راحت است. زیرا متخصصین مجرب در آژانس دیجیتال مارکتینگ همواره همگام با آخرین تغییرات و تحولات به ارائه خدمات به کسب و کار شما خواهند پرداخت.
از آنجایی که در رابطه با مزیتهای برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای صحبت کردیم، در ادامه این مقاله به بیان خدماتی میپردازیم که میتوانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ برون سپاری کنید.
چه خدماتی را میتوانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس برون سپاری کنید؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس با در اختیار داشتن متخصصین حرفهای و با تجربه به ارائه خدمات زیر برای مدیران و صاحبین کسب و کار میپردازد:
خدمات مشاوره
آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس با به کارگیری مدیران مجرب که علاوه بر داشتن سابقه اجرایی موفق، از دانشهای تخصصی مدیریت کسب و کار برخوردارند، به ارائه خدمات مشاوره به صاحبین کسب و کار در زمینه بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ میپردازد.
تدوین برنامه
اهمیت برنامه ریزی برای موفقیت یک کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس افتخار دارد با بررسی جامع یک کسب و کار از زوایای مختلف فروش، مارکتینگ و برندینگ به ارائه یک برنامه استراتژیک، برنامه ریزی برند مارکتینگ 360 درجه و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها بپردازد.
آموزش
فورس با بهره گیری از مجریان و کارشناسان متخصص دیجیتال مارکتینگ به ارائه خدمات آموزش مدیران کسب و کار، برای آشنایی با کاربردهای تخصصی دیجیتال مارکتینگ برای رشد و توسعه کسب و کار و پرورش نیروی کار حرفهای دیجیتال مارکتینگ میپردازد.
نظارت و بهبود
بعد از انجام اقدامات بازاریابی دیجیتال، لازم است که بر روی فرآیندهای اجرا شده نظارت و بررسی صورت گیرد تا از صحت اجرای آن مطمئن شد. علاوه بر این در صورتی که برنامه بازاریابی دیجیتال نیاز به اصلاح داشت، در این مرحله شناسایی شده و مسیر اقدامات اصلاح خواهند گشت. ویژگی آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، انتخاب مجری مناسب و ایجاد توان نظارتی برای کنترل صحت اقدامات انجام شده برای دستیابی به اهداف و انجام صحیح مسولیتها است.
طراحی و بهبود تجربه کاربری (UX)
آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، با بررسی نقاط تماس، بررسی احساس مخاطب،به همراه کاهش هزینهها، زمان مصرفی، استرس و فعالیتها و افزایش کارایی سایت و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میپردازد.
خدمات تولید محتوا
آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و مجرب به تولید محتوای متنی، تصویری، گرافیکی و عکاسی میپردازد. از مزایای استفاده از خدمات تولید محتوا آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، انجام مرحله تجزیه و تحلیل بازار و شناخت پرسونای مخاطب هدف و تولید محتوا سئو شده و حرفهای بر اساس جایگاه برند کسب و کارها خواهد بود.
وب
خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، برای وب سایتها عبارتند از: بهبود رتبه سایت در نتایج جستحو با اقدامات مرتبط با سئو سایت، ارائه خدمات تبلیغات در گوگل (گوگل ادز یا گوگل ادوردز) و ارائه تبلیغات آنلاین در سایتهای پر مخاطب بر اساس جامعه هدف کسب و کار شما.
موبایل
امروزه بیشتر از وب سایت، موبایل در دستان مردم قرار دارد و قرارگیری تبلیغات شما در اپلیکیشنهایی که مخاطبین هدفتان در آن حضور دارند، میتواند تاثیر شگفت آوری در افزایش آشنایی با برند شما داشته باشد، علاوه بر این آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس به ارائه خدمات افزایش نصب اپلیکیشنها با قیمت معقولتر و متناسبتر و کیفیت بالاتر نسبت به رقبا میپردازد.
شبکههای اجتماعی
تبلیغات در شبکههای اجتماعی برای افزایش تاثیر اقدامات بازاریابی کسب و کار شما و افزایش تعداد مخاطبین و دنبال کنندگان کسب و کار شما از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس میباشد.
گیمیفیکشن
گیمفیکیشن به معنای بازی سازی و ایجاد شرایطی جذاب و بازی گونه در داخل نرم افزارها و اپلیکیشنها برای لذت بردن مخاطبین و جذب آنها است. آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس به ارائه خدمات گیمیفیکشن ویژه نرم افزارها، اپلیکیشنها و کمپینهای مردمی میپردازد.
ایمیل مارکتینگ
با کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، از سیستمهای ارسال ایمیل هوشمند با خیال راحت استفاده کرده و مطمئن باشید که با پیامهای اسپم مواجه نخواهید شد. همچنین آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس، راهکارهای ویژهای برای جذب مخاطبین هدف در کمپینهای ایمیل مارکتینگ دارد.
ویدئو مارکتینگ
تیم خلاق آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس با برگزاری کمپینهای خلاقانه ویدئو مارکتینگ با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، ویدئو شما را به تعداد بالایی از مخاطبان هدف کسب و کارتان میرساند.
بدون دیدگاه